Ş. ÖZDEMİR And M. S. ÖNCÜL, "Marka Değerleme," Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, pp.205-224, 2016
ÖZDEMİR, Ş. And ÖNCÜL, M. S. 2016. Marka Değerleme. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2 , 205-224.
ÖZDEMİR, Ş., & ÖNCÜL, M. S., (2016). Marka Değerleme. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, 205-224.
ÖZDEMİR, ŞEBNEM, And MEHMET SADIK ÖNCÜL. "Marka Değerleme," Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, 205-224, 2016
ÖZDEMİR, ŞEBNEM And ÖNCÜL, MEHMET S. . "Marka Değerleme." Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, pp.205-224, 2016
ÖZDEMİR, Ş. And ÖNCÜL, M. S. (2016) . "Marka Değerleme." Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, pp.205-224.
@article{article, author={ŞEBNEM ÖZDEMİR And author={MEHMET SADIK ÖNCÜL}, title={Marka Değerleme}, journal={Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={205-224} }