U. UĞUR And S. UĞUR, "Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi: Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma," Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.3, pp.216-227, 2018
UĞUR, U. And UĞUR, S. 2018. Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi: Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma. Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.3 , 216-227.
UĞUR, U., & UĞUR, S., (2018). Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi: Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma. Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.3, 216-227.
UĞUR, UĞUR, And SEVTAP SARIOĞLU UĞUR. "Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi: Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma," Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.3, 216-227, 2018
UĞUR, UĞUR And UĞUR, SEVTAP S. . "Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi: Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma." Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.3, pp.216-227, 2018
UĞUR, U. And UĞUR, S. (2018) . "Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi: Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma." Business and Management Studies: An International Journal , vol.6, no.3, pp.216-227.
@article{article, author={UĞUR UĞUR And author={SEVTAP SARIOĞLU UĞUR}, title={Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi: Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma}, journal={Business and Management Studies: An International Journal}, year=2018, pages={216-227} }