M. F. TUNA And F. ÇELİK, "Reklama Yönelik Duygusal Tepkinin Online Bağışa Yönelik Tutum Üzerindeki Rolü Bir Çoklu Aracılık Modeli," 26. Pazarlama Kongresi , Kırşehir, Turkey, 2022
TUNA, M. F. And ÇELİK, F. 2022. Reklama Yönelik Duygusal Tepkinin Online Bağışa Yönelik Tutum Üzerindeki Rolü Bir Çoklu Aracılık Modeli. 26. Pazarlama Kongresi , (Kırşehir, Turkey).
TUNA, M. F., & ÇELİK, F., (2022). Reklama Yönelik Duygusal Tepkinin Online Bağışa Yönelik Tutum Üzerindeki Rolü Bir Çoklu Aracılık Modeli . 26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Turkey
TUNA, MURAT, And FATİH ÇELİK. "Reklama Yönelik Duygusal Tepkinin Online Bağışa Yönelik Tutum Üzerindeki Rolü Bir Çoklu Aracılık Modeli," 26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Turkey, 2022
TUNA, MURAT F. And ÇELİK, FATİH. "Reklama Yönelik Duygusal Tepkinin Online Bağışa Yönelik Tutum Üzerindeki Rolü Bir Çoklu Aracılık Modeli." 26. Pazarlama Kongresi , Kırşehir, Turkey, 2022
TUNA, M. F. And ÇELİK, F. (2022) . "Reklama Yönelik Duygusal Tepkinin Online Bağışa Yönelik Tutum Üzerindeki Rolü Bir Çoklu Aracılık Modeli." 26. Pazarlama Kongresi , Kırşehir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MURAT FATİH TUNA And author={FATİH ÇELİK}, title={Reklama Yönelik Duygusal Tepkinin Online Bağışa Yönelik Tutum Üzerindeki Rolü Bir Çoklu Aracılık Modeli}, congress name={26. Pazarlama Kongresi}, city={Kırşehir}, country={Turkey}, year={2022}}