U. UĞUR And S. UĞUR, "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Araştırma," 7th International Conference on Business Administration (ICBA) , 2018
UĞUR, U. And UĞUR, S. 2018. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Araştırma. 7th International Conference on Business Administration (ICBA) .
UĞUR, U., & UĞUR, S., (2018). Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Araştırma . 7th International Conference on Business Administration (ICBA)
UĞUR, UĞUR, And SEVTAP SARIOĞLU UĞUR. "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Araştırma," 7th International Conference on Business Administration (ICBA), 2018
UĞUR, UĞUR And UĞUR, SEVTAP S. . "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Araştırma." 7th International Conference on Business Administration (ICBA) , 2018
UĞUR, U. And UĞUR, S. (2018) . "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Araştırma." 7th International Conference on Business Administration (ICBA) .
@conferencepaper{conferencepaper, author={UĞUR UĞUR And author={SEVTAP SARIOĞLU UĞUR}, title={Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Araştırma}, congress name={7th International Conference on Business Administration (ICBA)}, city={}, country={}, year={2018}}