E. MEHDİYEV Et Al. , "İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.1, pp.21-37, 2017
MEHDİYEV, E. Et Al. 2017. İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.1 , 21-37.
MEHDİYEV, E., UĞURLU, C. T., & USTA, H. G., (2017). İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.1, 21-37.
MEHDİYEV, ESMİRA, CELAL TEYYAR UĞURLU, And HATİCE GONCA USTA. "İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.1, 21-37, 2017
MEHDİYEV, ESMİRA Et Al. "İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.1, pp.21-37, 2017
MEHDİYEV, E. UĞURLU, C. T. And USTA, H. G. (2017) . "İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.1, pp.21-37.
@article{article, author={ESMİRA MEHDİYEV Et Al. }, title={İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2017, pages={21-37} }