D. F. BİÇER, "Müşteri Temelli Kurumsal İtibarın Hastaların Hastane Tercihlerine ve Bağlılıklarına Etkisi," ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, pp.312-333, 2020
BİÇER, D. F. 2020. Müşteri Temelli Kurumsal İtibarın Hastaların Hastane Tercihlerine ve Bağlılıklarına Etkisi. ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2 , 312-333.
BİÇER, D. F., (2020). Müşteri Temelli Kurumsal İtibarın Hastaların Hastane Tercihlerine ve Bağlılıklarına Etkisi. ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, 312-333.
BİÇER, DERYA. "Müşteri Temelli Kurumsal İtibarın Hastaların Hastane Tercihlerine ve Bağlılıklarına Etkisi," ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, 312-333, 2020
BİÇER, DERYA F. . "Müşteri Temelli Kurumsal İtibarın Hastaların Hastane Tercihlerine ve Bağlılıklarına Etkisi." ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, pp.312-333, 2020
BİÇER, D. F. (2020) . "Müşteri Temelli Kurumsal İtibarın Hastaların Hastane Tercihlerine ve Bağlılıklarına Etkisi." ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, pp.312-333.
@article{article, author={DERYA FATMA BİÇER}, title={Müşteri Temelli Kurumsal İtibarın Hastaların Hastane Tercihlerine ve Bağlılıklarına Etkisi}, journal={ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={312-333} }