H. GEDİKLİ And S. BULDUR, "Fen bilimleri dersinde biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının öğrencilerin üst bilişe yönelimli sınıf çevresine yönelik algılarına etkisi," Cumhuriyet International Journal of Education , vol.9, no.2, pp.536-556, 2020
GEDİKLİ, H. And BULDUR, S. 2020. Fen bilimleri dersinde biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının öğrencilerin üst bilişe yönelimli sınıf çevresine yönelik algılarına etkisi. Cumhuriyet International Journal of Education , vol.9, no.2 , 536-556.
GEDİKLİ, H., & BULDUR, S., (2020). Fen bilimleri dersinde biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının öğrencilerin üst bilişe yönelimli sınıf çevresine yönelik algılarına etkisi. Cumhuriyet International Journal of Education , vol.9, no.2, 536-556.
GEDİKLİ, HÜSNE, And SERKAN BULDUR. "Fen bilimleri dersinde biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının öğrencilerin üst bilişe yönelimli sınıf çevresine yönelik algılarına etkisi," Cumhuriyet International Journal of Education , vol.9, no.2, 536-556, 2020
GEDİKLİ, HÜSNE And BULDUR, SERKAN. "Fen bilimleri dersinde biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının öğrencilerin üst bilişe yönelimli sınıf çevresine yönelik algılarına etkisi." Cumhuriyet International Journal of Education , vol.9, no.2, pp.536-556, 2020
GEDİKLİ, H. And BULDUR, S. (2020) . "Fen bilimleri dersinde biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının öğrencilerin üst bilişe yönelimli sınıf çevresine yönelik algılarına etkisi." Cumhuriyet International Journal of Education , vol.9, no.2, pp.536-556.
@article{article, author={HÜSNE GEDİKLİ And author={SERKAN BULDUR}, title={Fen bilimleri dersinde biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının öğrencilerin üst bilişe yönelimli sınıf çevresine yönelik algılarına etkisi}, journal={Cumhuriyet International Journal of Education}, year=2020, pages={536-556} }