F. Arslan Koçkaya, "Yenilikçi Ürünlerin Postmodern Kültür Bağlamında Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisi," In TÜKETICI DAVRANIŞLARINDA MAKRO TRENDLER , Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2022, pp.551-571.
Arslan Koçkaya, F. Yenilikçi Ürünlerin Postmodern Kültür Bağlamında Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisi. 2022. In TÜKETICI DAVRANIŞLARINDA MAKRO TRENDLER , Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 551-571.
Arslan Koçkaya, F., (2022). Yenilikçi Ürünlerin Postmodern Kültür Bağlamında Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisi. TÜKETICI DAVRANIŞLARINDA MAKRO TRENDLER (pp.551-571), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
Arslan Koçkaya, FİGEN. "Yenilikçi Ürünlerin Postmodern Kültür Bağlamında Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisi." In TÜKETICI DAVRANIŞLARINDA MAKRO TRENDLER , 551-571. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2022
Arslan Koçkaya, FİGEN A. . "Yenilikçi Ürünlerin Postmodern Kültür Bağlamında Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisi." TÜKETICI DAVRANIŞLARINDA MAKRO TRENDLER , Nobel Yayın Dağıtım, 2022, pp.551-571.
Arslan Koçkaya, F. (2022) "Yenilikçi Ürünlerin Postmodern Kültür Bağlamında Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisi", TÜKETICI DAVRANIŞLARINDA MAKRO TRENDLER . Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={FİGEN ARSLAN KOÇKAYA}, chaptertitle={Yenilikçi Ürünlerin Postmodern Kültür Bağlamında Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkisi}, booktitle={ TÜKETICI DAVRANIŞLARINDA MAKRO TRENDLER}, publisher={Nobel Yayın Dağıtım}, city={Ankara},year={2022} }