M. TOKSARI And G. SENİR, "Menşe Ülke Etkisinin Satın alma Kararı Üzerine Etkisi," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.40, pp.793-805, 2015
TOKSARI, M. And SENİR, G. 2015. Menşe Ülke Etkisinin Satın alma Kararı Üzerine Etkisi. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.40 , 793-805.
TOKSARI, M., & SENİR, G., (2015). Menşe Ülke Etkisinin Satın alma Kararı Üzerine Etkisi. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.40, 793-805.
TOKSARI, MURAT, And GÜL SENİR. "Menşe Ülke Etkisinin Satın alma Kararı Üzerine Etkisi," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.40, 793-805, 2015
TOKSARI, MURAT And SENİR, GÜL. "Menşe Ülke Etkisinin Satın alma Kararı Üzerine Etkisi." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.40, pp.793-805, 2015
TOKSARI, M. And SENİR, G. (2015) . "Menşe Ülke Etkisinin Satın alma Kararı Üzerine Etkisi." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.40, pp.793-805.
@article{article, author={MURAT TOKSARI And author={GÜL SENİR}, title={Menşe Ülke Etkisinin Satın alma Kararı Üzerine Etkisi}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2015, pages={793-805} }