İ. DEMİRBAĞ, "Bir İletişim Stratejisi olarak Çift Dilliliğn Reklamlarda Kullanımı," Zeitschrift für die Welt der Türken , vol.8, no.3, pp.329-346, 2016
DEMİRBAĞ, İ. 2016. Bir İletişim Stratejisi olarak Çift Dilliliğn Reklamlarda Kullanımı. Zeitschrift für die Welt der Türken , vol.8, no.3 , 329-346.
DEMİRBAĞ, İ., (2016). Bir İletişim Stratejisi olarak Çift Dilliliğn Reklamlarda Kullanımı. Zeitschrift für die Welt der Türken , vol.8, no.3, 329-346.
DEMİRBAĞ, İSMAİL. "Bir İletişim Stratejisi olarak Çift Dilliliğn Reklamlarda Kullanımı," Zeitschrift für die Welt der Türken , vol.8, no.3, 329-346, 2016
DEMİRBAĞ, İSMAİL. "Bir İletişim Stratejisi olarak Çift Dilliliğn Reklamlarda Kullanımı." Zeitschrift für die Welt der Türken , vol.8, no.3, pp.329-346, 2016
DEMİRBAĞ, İ. (2016) . "Bir İletişim Stratejisi olarak Çift Dilliliğn Reklamlarda Kullanımı." Zeitschrift für die Welt der Türken , vol.8, no.3, pp.329-346.
@article{article, author={İSMAİL DEMİRBAĞ}, title={Bir İletişim Stratejisi olarak Çift Dilliliğn Reklamlarda Kullanımı}, journal={Zeitschrift für die Welt der Türken}, year=2016, pages={329-346} }