M. TOKSARI Et Al. , "Nostaljik İçerikli Reklam Mesajlarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarını Etkileme Düzeyi," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.19, no.3, pp.197-216, 2015
TOKSARI, M. Et Al. 2015. Nostaljik İçerikli Reklam Mesajlarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarını Etkileme Düzeyi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.19, no.3 , 197-216.
TOKSARI, M., SENİR, G., & MÜRÜTSOY, M., (2015). Nostaljik İçerikli Reklam Mesajlarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarını Etkileme Düzeyi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.19, no.3, 197-216.
TOKSARI, MURAT, GÜL SENİR, And MEHMET MÜRÜTSOY. "Nostaljik İçerikli Reklam Mesajlarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarını Etkileme Düzeyi," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.19, no.3, 197-216, 2015
TOKSARI, MURAT Et Al. "Nostaljik İçerikli Reklam Mesajlarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarını Etkileme Düzeyi." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.19, no.3, pp.197-216, 2015
TOKSARI, M. SENİR, G. And MÜRÜTSOY, M. (2015) . "Nostaljik İçerikli Reklam Mesajlarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarını Etkileme Düzeyi." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.19, no.3, pp.197-216.
@article{article, author={MURAT TOKSARI Et Al. }, title={Nostaljik İçerikli Reklam Mesajlarının Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarını Etkileme Düzeyi}, journal={Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2015, pages={197-216} }