N. GÜMÜŞ Et Al. , "Sosyal Medya Fenomenleri ile Kurulan Parasosyal Etkileşimin Online Tüketici Davranışlarına Etkisi," Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.25, pp.752-773, 2021
GÜMÜŞ, N. Et Al. 2021. Sosyal Medya Fenomenleri ile Kurulan Parasosyal Etkileşimin Online Tüketici Davranışlarına Etkisi. Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.25 , 752-773.
GÜMÜŞ, N., KARACA, Ş., & ONURLUBAŞ, E., (2021). Sosyal Medya Fenomenleri ile Kurulan Parasosyal Etkileşimin Online Tüketici Davranışlarına Etkisi. Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.25, 752-773.
GÜMÜŞ, NİYAZİ, ŞÜKRAN KARACA, And EBRU ONURLUBAŞ. "Sosyal Medya Fenomenleri ile Kurulan Parasosyal Etkileşimin Online Tüketici Davranışlarına Etkisi," Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.25, 752-773, 2021
GÜMÜŞ, NİYAZİ Et Al. "Sosyal Medya Fenomenleri ile Kurulan Parasosyal Etkileşimin Online Tüketici Davranışlarına Etkisi." Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.25, pp.752-773, 2021
GÜMÜŞ, N. KARACA, Ş. And ONURLUBAŞ, E. (2021) . "Sosyal Medya Fenomenleri ile Kurulan Parasosyal Etkileşimin Online Tüketici Davranışlarına Etkisi." Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.25, pp.752-773.
@article{article, author={NİYAZİ GÜMÜŞ Et Al. }, title={Sosyal Medya Fenomenleri ile Kurulan Parasosyal Etkileşimin Online Tüketici Davranışlarına Etkisi}, journal={Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={752-773} }