S. Öztürk And H. Karakaş, "Senaryo Temelli Öğretimin İlkokul Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Alışkanlıklarına, Fen Bilimleri Dersi Tutumlarına ve Akademik Başarılarına Etkisi," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.3, pp.764-779, 2023
Öztürk, S. And Karakaş, H. 2023. Senaryo Temelli Öğretimin İlkokul Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Alışkanlıklarına, Fen Bilimleri Dersi Tutumlarına ve Akademik Başarılarına Etkisi. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.3 , 764-779.
Öztürk, S., & Karakaş, H., (2023). Senaryo Temelli Öğretimin İlkokul Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Alışkanlıklarına, Fen Bilimleri Dersi Tutumlarına ve Akademik Başarılarına Etkisi. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.3, 764-779.
Öztürk, Sema, And HAMDİ KARAKAŞ. "Senaryo Temelli Öğretimin İlkokul Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Alışkanlıklarına, Fen Bilimleri Dersi Tutumlarına ve Akademik Başarılarına Etkisi," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.3, 764-779, 2023
Öztürk, Sema And Karakaş, HAMDİ. "Senaryo Temelli Öğretimin İlkokul Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Alışkanlıklarına, Fen Bilimleri Dersi Tutumlarına ve Akademik Başarılarına Etkisi." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.3, pp.764-779, 2023
Öztürk, S. And Karakaş, H. (2023) . "Senaryo Temelli Öğretimin İlkokul Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Alışkanlıklarına, Fen Bilimleri Dersi Tutumlarına ve Akademik Başarılarına Etkisi." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.37, no.3, pp.764-779.
@article{article, author={Sema Öztürk And author={HAMDİ KARAKAŞ}, title={Senaryo Temelli Öğretimin İlkokul Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Alışkanlıklarına, Fen Bilimleri Dersi Tutumlarına ve Akademik Başarılarına Etkisi}, journal={YAŞADIKÇA EĞITIM}, year=2023, pages={764-779} }