Ş. ELALDI And Ç. SEMERCİ, "Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleriyle Destekli Tam Öğrenme Modelinin Tıp Öğrencilerinin Üstbiliş Becerilerine Etkisi," Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, pp.63-82, 2016
ELALDI, Ş. And SEMERCİ, Ç. 2016. Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleriyle Destekli Tam Öğrenme Modelinin Tıp Öğrencilerinin Üstbiliş Becerilerine Etkisi. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1 , 63-82.
ELALDI, Ş., & SEMERCİ, Ç., (2016). Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleriyle Destekli Tam Öğrenme Modelinin Tıp Öğrencilerinin Üstbiliş Becerilerine Etkisi. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, 63-82.
ELALDI, ŞENEL, And ÇETİN SEMERCİ. "Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleriyle Destekli Tam Öğrenme Modelinin Tıp Öğrencilerinin Üstbiliş Becerilerine Etkisi," Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, 63-82, 2016
ELALDI, ŞENEL And SEMERCİ, ÇETİN. "Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleriyle Destekli Tam Öğrenme Modelinin Tıp Öğrencilerinin Üstbiliş Becerilerine Etkisi." Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, pp.63-82, 2016
ELALDI, Ş. And SEMERCİ, Ç. (2016) . "Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleriyle Destekli Tam Öğrenme Modelinin Tıp Öğrencilerinin Üstbiliş Becerilerine Etkisi." Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, pp.63-82.
@article{article, author={ŞENEL ELALDI And author={ÇETİN SEMERCİ}, title={Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleriyle Destekli Tam Öğrenme Modelinin Tıp Öğrencilerinin Üstbiliş Becerilerine Etkisi}, journal={Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={63-82} }