S. Y. YILDIZ, "Bilinçli Tüketim ve İçgüdüsel Satın Alma Arasındaki Etkileşimi Keşfetmek: Tüketici Psikolojisini Anlamaya ve Etkilemeye Yönelik İçgörüler," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.58, no.2, pp.1081-1099, 2023
YILDIZ, S. Y. 2023. Bilinçli Tüketim ve İçgüdüsel Satın Alma Arasındaki Etkileşimi Keşfetmek: Tüketici Psikolojisini Anlamaya ve Etkilemeye Yönelik İçgörüler. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.58, no.2 , 1081-1099.
YILDIZ, S. Y., (2023). Bilinçli Tüketim ve İçgüdüsel Satın Alma Arasındaki Etkileşimi Keşfetmek: Tüketici Psikolojisini Anlamaya ve Etkilemeye Yönelik İçgörüler. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.58, no.2, 1081-1099.
YILDIZ, SELÇUK. "Bilinçli Tüketim ve İçgüdüsel Satın Alma Arasındaki Etkileşimi Keşfetmek: Tüketici Psikolojisini Anlamaya ve Etkilemeye Yönelik İçgörüler," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.58, no.2, 1081-1099, 2023
YILDIZ, SELÇUK Y. . "Bilinçli Tüketim ve İçgüdüsel Satın Alma Arasındaki Etkileşimi Keşfetmek: Tüketici Psikolojisini Anlamaya ve Etkilemeye Yönelik İçgörüler." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.58, no.2, pp.1081-1099, 2023
YILDIZ, S. Y. (2023) . "Bilinçli Tüketim ve İçgüdüsel Satın Alma Arasındaki Etkileşimi Keşfetmek: Tüketici Psikolojisini Anlamaya ve Etkilemeye Yönelik İçgörüler." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.58, no.2, pp.1081-1099.
@article{article, author={SELÇUK YASİN YILDIZ}, title={Bilinçli Tüketim ve İçgüdüsel Satın Alma Arasındaki Etkileşimi Keşfetmek: Tüketici Psikolojisini Anlamaya ve Etkilemeye Yönelik İçgörüler}, journal={Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi}, year=2023, pages={1081-1099} }