H. YILDIZ And M. CEYLAN, "Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Algıları ve Matematik Öğretim Programında Yer Alan Alana Özgü Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.2, pp.777-792, 2020
YILDIZ, H. And CEYLAN, M. 2020. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Algıları ve Matematik Öğretim Programında Yer Alan Alana Özgü Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.2 , 777-792.
YILDIZ, H., & CEYLAN, M., (2020). Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Algıları ve Matematik Öğretim Programında Yer Alan Alana Özgü Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.2, 777-792.
YILDIZ, HATİCE, And Merve CEYLAN. "Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Algıları ve Matematik Öğretim Programında Yer Alan Alana Özgü Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.2, 777-792, 2020
YILDIZ, HATİCE And CEYLAN, Merve. "Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Algıları ve Matematik Öğretim Programında Yer Alan Alana Özgü Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.2, pp.777-792, 2020
YILDIZ, H. And CEYLAN, M. (2020) . "Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Algıları ve Matematik Öğretim Programında Yer Alan Alana Özgü Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.2, pp.777-792.
@article{article, author={HATİCE YILDIZ And author={Merve CEYLAN}, title={Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Algıları ve Matematik Öğretim Programında Yer Alan Alana Özgü Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2020, pages={777-792} }