İ. C. Soygür And M. GÜLMEZ, "BANKACILIK SEKTÖRÜNDE VERİMLİLİĞİN ARTIRILMASINDA SOSYAL MEDYANIN YERİ VE ÖNEMİ," Verimlilik Dergisi , vol.2, no.2, pp.53-79, 2018
Soygür, İ. C. And GÜLMEZ, M. 2018. BANKACILIK SEKTÖRÜNDE VERİMLİLİĞİN ARTIRILMASINDA SOSYAL MEDYANIN YERİ VE ÖNEMİ. Verimlilik Dergisi , vol.2, no.2 , 53-79.
Soygür, İ. C., & GÜLMEZ, M., (2018). BANKACILIK SEKTÖRÜNDE VERİMLİLİĞİN ARTIRILMASINDA SOSYAL MEDYANIN YERİ VE ÖNEMİ. Verimlilik Dergisi , vol.2, no.2, 53-79.
Soygür, İsmail, And MUSTAFA GÜLMEZ. "BANKACILIK SEKTÖRÜNDE VERİMLİLİĞİN ARTIRILMASINDA SOSYAL MEDYANIN YERİ VE ÖNEMİ," Verimlilik Dergisi , vol.2, no.2, 53-79, 2018
Soygür, İsmail C. And GÜLMEZ, MUSTAFA. "BANKACILIK SEKTÖRÜNDE VERİMLİLİĞİN ARTIRILMASINDA SOSYAL MEDYANIN YERİ VE ÖNEMİ." Verimlilik Dergisi , vol.2, no.2, pp.53-79, 2018
Soygür, İ. C. And GÜLMEZ, M. (2018) . "BANKACILIK SEKTÖRÜNDE VERİMLİLİĞİN ARTIRILMASINDA SOSYAL MEDYANIN YERİ VE ÖNEMİ." Verimlilik Dergisi , vol.2, no.2, pp.53-79.
@article{article, author={İsmail Cüneyt Soygür And author={MUSTAFA GÜLMEZ}, title={BANKACILIK SEKTÖRÜNDE VERİMLİLİĞİN ARTIRILMASINDA SOSYAL MEDYANIN YERİ VE ÖNEMİ}, journal={Verimlilik Dergisi}, year=2018, pages={53-79} }