U. UĞUR, "Doğrudan Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tüketici Şüpheciliğinin İkna Bilgisi Modeli Kapsamında Değerlendirilmesi," In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Çalışmalar , İVPE, 2019, pp.355-368.
UĞUR, U. Doğrudan Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tüketici Şüpheciliğinin İkna Bilgisi Modeli Kapsamında Değerlendirilmesi. 2019. In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Çalışmalar , İVPE, 355-368.
UĞUR, U., (2019). Doğrudan Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tüketici Şüpheciliğinin İkna Bilgisi Modeli Kapsamında Değerlendirilmesi. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Çalışmalar (pp.355-368), İVPE.
UĞUR, UĞUR. "Doğrudan Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tüketici Şüpheciliğinin İkna Bilgisi Modeli Kapsamında Değerlendirilmesi." In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Çalışmalar , 355-368. İVPE, 2019
UĞUR, UĞUR. "Doğrudan Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tüketici Şüpheciliğinin İkna Bilgisi Modeli Kapsamında Değerlendirilmesi." Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Çalışmalar , İVPE, 2019, pp.355-368.
UĞUR, U. (2019) "Doğrudan Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tüketici Şüpheciliğinin İkna Bilgisi Modeli Kapsamında Değerlendirilmesi", Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Çalışmalar . İVPE.
@bookchapter{bookchapter, author ={UĞUR UĞUR}, chaptertitle={Doğrudan Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tüketici Şüpheciliğinin İkna Bilgisi Modeli Kapsamında Değerlendirilmesi}, booktitle={ Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Çalışmalar}, publisher={İVPE}, city={},year={2019} }