H. HOŞGÖR And N. TOSUN, "Sağlık Sektöründe Hasta Memnuniyetini Ele Alan Lisansüstü Tezlerin Tüketici Davranışları Çerçevesinde İçerik Değerlendirilmesi," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.34, no.3, pp.973-999, 2020
HOŞGÖR, H. And TOSUN, N. 2020. Sağlık Sektöründe Hasta Memnuniyetini Ele Alan Lisansüstü Tezlerin Tüketici Davranışları Çerçevesinde İçerik Değerlendirilmesi. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.34, no.3 , 973-999.
HOŞGÖR, H., & TOSUN, N., (2020). Sağlık Sektöründe Hasta Memnuniyetini Ele Alan Lisansüstü Tezlerin Tüketici Davranışları Çerçevesinde İçerik Değerlendirilmesi. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.34, no.3, 973-999.
HOŞGÖR, HAYDAR, And NURPERİHAN TOSUN. "Sağlık Sektöründe Hasta Memnuniyetini Ele Alan Lisansüstü Tezlerin Tüketici Davranışları Çerçevesinde İçerik Değerlendirilmesi," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.34, no.3, 973-999, 2020
HOŞGÖR, HAYDAR And TOSUN, NURPERİHAN. "Sağlık Sektöründe Hasta Memnuniyetini Ele Alan Lisansüstü Tezlerin Tüketici Davranışları Çerçevesinde İçerik Değerlendirilmesi." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.34, no.3, pp.973-999, 2020
HOŞGÖR, H. And TOSUN, N. (2020) . "Sağlık Sektöründe Hasta Memnuniyetini Ele Alan Lisansüstü Tezlerin Tüketici Davranışları Çerçevesinde İçerik Değerlendirilmesi." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.34, no.3, pp.973-999.
@article{article, author={HAYDAR HOŞGÖR And author={NURPERİHAN TOSUN}, title={Sağlık Sektöründe Hasta Memnuniyetini Ele Alan Lisansüstü Tezlerin Tüketici Davranışları Çerçevesinde İçerik Değerlendirilmesi}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={973-999} }