İ. MORGİL Et Al. , "Proje Tabanlı Laboratuar Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Konusundaki Bilgilerine Etkisi," Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED) , vol.6, no.2, pp.92-109, 2009
MORGİL, İ. Et Al. 2009. Proje Tabanlı Laboratuar Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Konusundaki Bilgilerine Etkisi. Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED) , vol.6, no.2 , 92-109.
MORGİL, İ., TEMEL, S., GÜNGÖR SEYHAN, H., & EVRİM, U. A., (2009). Proje Tabanlı Laboratuar Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Konusundaki Bilgilerine Etkisi. Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED) , vol.6, no.2, 92-109.
MORGİL, İNCİ Et Al. "Proje Tabanlı Laboratuar Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Konusundaki Bilgilerine Etkisi," Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED) , vol.6, no.2, 92-109, 2009
MORGİL, İNCİ Et Al. "Proje Tabanlı Laboratuar Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Konusundaki Bilgilerine Etkisi." Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED) , vol.6, no.2, pp.92-109, 2009
MORGİL, İ. Et Al. (2009) . "Proje Tabanlı Laboratuar Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Konusundaki Bilgilerine Etkisi." Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED) , vol.6, no.2, pp.92-109.
@article{article, author={İNCİ MORGİL Et Al. }, title={Proje Tabanlı Laboratuar Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Konusundaki Bilgilerine Etkisi}, journal={Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED)}, year=2009, pages={92-109} }