A. Arslan, "Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi," MILLI EGITIM , vol.52, no.239, pp.2133-2158, 2023
Arslan, A. 2023. Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi. MILLI EGITIM , vol.52, no.239 , 2133-2158.
Arslan, A., (2023). Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi. MILLI EGITIM , vol.52, no.239, 2133-2158.
Arslan, AYSEL. "Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi," MILLI EGITIM , vol.52, no.239, 2133-2158, 2023
Arslan, AYSEL. "Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi." MILLI EGITIM , vol.52, no.239, pp.2133-2158, 2023
Arslan, A. (2023) . "Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi." MILLI EGITIM , vol.52, no.239, pp.2133-2158.
@article{article, author={AYSEL ARSLAN}, title={Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi}, journal={MILLI EGITIM}, year=2023, pages={2133-2158} }