B. Elçiçeği And K. Yılmaz, "Öğretmenlik Eğitimi Programları Akreditörlerinin Deneyimlerine Göre Akreditör Olmanın Anlamı: Fenomenolojik Bir Çalışma," Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.1565-1584, 2023
Elçiçeği, B. And Yılmaz, K. 2023. Öğretmenlik Eğitimi Programları Akreditörlerinin Deneyimlerine Göre Akreditör Olmanın Anlamı: Fenomenolojik Bir Çalışma. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2 , 1565-1584.
Elçiçeği, B., & Yılmaz, K., (2023). Öğretmenlik Eğitimi Programları Akreditörlerinin Deneyimlerine Göre Akreditör Olmanın Anlamı: Fenomenolojik Bir Çalışma. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, 1565-1584.
Elçiçeği, Büşra, And KAYA YILMAZ. "Öğretmenlik Eğitimi Programları Akreditörlerinin Deneyimlerine Göre Akreditör Olmanın Anlamı: Fenomenolojik Bir Çalışma," Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, 1565-1584, 2023
Elçiçeği, Büşra And Yılmaz, KAYA. "Öğretmenlik Eğitimi Programları Akreditörlerinin Deneyimlerine Göre Akreditör Olmanın Anlamı: Fenomenolojik Bir Çalışma." Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.1565-1584, 2023
Elçiçeği, B. And Yılmaz, K. (2023) . "Öğretmenlik Eğitimi Programları Akreditörlerinin Deneyimlerine Göre Akreditör Olmanın Anlamı: Fenomenolojik Bir Çalışma." Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.1565-1584.
@article{article, author={Büşra Elçiçeği And author={KAYA YILMAZ}, title={Öğretmenlik Eğitimi Programları Akreditörlerinin Deneyimlerine Göre Akreditör Olmanın Anlamı: Fenomenolojik Bir Çalışma}, journal={Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2023, pages={1565-1584} }