N. Yıldırım Et Al. , "4+4+4 Yapısal Değişikliğin Birleştirilmiş Sınıflı Okullara Yansıması ve Öğretmenlerin Beklentileri," Turkish Journal of Educational Studies , vol.3, no.2, pp.83-109, 2016
Yıldırım, N. Et Al. 2016. 4+4+4 Yapısal Değişikliğin Birleştirilmiş Sınıflı Okullara Yansıması ve Öğretmenlerin Beklentileri. Turkish Journal of Educational Studies , vol.3, no.2 , 83-109.
Yıldırım, N., Elma, C., & Zabun, E., (2016). 4+4+4 Yapısal Değişikliğin Birleştirilmiş Sınıflı Okullara Yansıması ve Öğretmenlerin Beklentileri. Turkish Journal of Educational Studies , vol.3, no.2, 83-109.
Yıldırım, Nail, Cevat Elma, And ENGİN ZABUN. "4+4+4 Yapısal Değişikliğin Birleştirilmiş Sınıflı Okullara Yansıması ve Öğretmenlerin Beklentileri," Turkish Journal of Educational Studies , vol.3, no.2, 83-109, 2016
Yıldırım, Nail Et Al. "4+4+4 Yapısal Değişikliğin Birleştirilmiş Sınıflı Okullara Yansıması ve Öğretmenlerin Beklentileri." Turkish Journal of Educational Studies , vol.3, no.2, pp.83-109, 2016
Yıldırım, N. Elma, C. And Zabun, E. (2016) . "4+4+4 Yapısal Değişikliğin Birleştirilmiş Sınıflı Okullara Yansıması ve Öğretmenlerin Beklentileri." Turkish Journal of Educational Studies , vol.3, no.2, pp.83-109.
@article{article, author={Nail Yıldırım Et Al. }, title={4+4+4 Yapısal Değişikliğin Birleştirilmiş Sınıflı Okullara Yansıması ve Öğretmenlerin Beklentileri}, journal={Turkish Journal of Educational Studies}, year=2016, pages={83-109} }