F. Başar And E. Sağlık. Kalite ile Davranışsal Niyetin Müşteri Memenuniyetiyle İlişkisi: Kış Koridorunda Bir Uygulama. Beau-Bassin-Rose-Hill: Lambert Academic Publishing2019, pp.159
Başar, F. And Sağlık, E. 2019. Kalite ile Davranışsal Niyetin Müşteri Memenuniyetiyle İlişkisi: Kış Koridorunda Bir Uygulama . Lambert Academic Publishing, Beau-Bassin-Rose-Hill.
Başar, F., & Sağlık, E., (2019). Kalite ile Davranışsal Niyetin Müşteri Memenuniyetiyle İlişkisi: Kış Koridorunda Bir Uygulama . Beau-Bassin-Rose-Hill: Lambert Academic Publishing.
Başar, Fatma, And ERKAN SAĞLIK. Kalite ile Davranışsal Niyetin Müşteri Memenuniyetiyle İlişkisi: Kış Koridorunda Bir Uygulama . Beau-Bassin-Rose-Hill: Lambert Academic Publishing, 2019
Başar, Fatma And Sağlık, ERKAN. Kalite ile Davranışsal Niyetin Müşteri Memenuniyetiyle İlişkisi: Kış Koridorunda Bir Uygulama . Lambert Academic Publishing, 2019.
Başar, F. And Sağlık, E. (2019) Kalite ile Davranışsal Niyetin Müşteri Memenuniyetiyle İlişkisi: Kış Koridorunda Bir Uygulama . 1st edn. Beau-Bassin-Rose-Hill: Lambert Academic Publishing.
@book{book, author={Fatma Başar And author={ERKAN SAĞLIK}, title={Kalite ile Davranışsal Niyetin Müşteri Memenuniyetiyle İlişkisi: Kış Koridorunda Bir Uygulama}, publisher={Lambert Academic Publishing}, year={2019} }