Ö. AYDINLIOĞLU, "Televizyon Reklamlarındaki Kadın Stereotiplerine Bir Başkaldırı Olarak Feminist Reklamcılık: Bir Alımlama Analizi," 3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi , Van, Turkey, pp.260-278, 2019
AYDINLIOĞLU, Ö. 2019. Televizyon Reklamlarındaki Kadın Stereotiplerine Bir Başkaldırı Olarak Feminist Reklamcılık: Bir Alımlama Analizi. 3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi , (Van, Turkey), 260-278.
AYDINLIOĞLU, Ö., (2019). Televizyon Reklamlarındaki Kadın Stereotiplerine Bir Başkaldırı Olarak Feminist Reklamcılık: Bir Alımlama Analizi . 3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi (pp.260-278). Van, Turkey
AYDINLIOĞLU, ÖMER. "Televizyon Reklamlarındaki Kadın Stereotiplerine Bir Başkaldırı Olarak Feminist Reklamcılık: Bir Alımlama Analizi," 3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Van, Turkey, 2019
AYDINLIOĞLU, ÖMER. "Televizyon Reklamlarındaki Kadın Stereotiplerine Bir Başkaldırı Olarak Feminist Reklamcılık: Bir Alımlama Analizi." 3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi , Van, Turkey, pp.260-278, 2019
AYDINLIOĞLU, Ö. (2019) . "Televizyon Reklamlarındaki Kadın Stereotiplerine Bir Başkaldırı Olarak Feminist Reklamcılık: Bir Alımlama Analizi." 3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi , Van, Turkey, pp.260-278.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖMER AYDINLIOĞLU}, title={Televizyon Reklamlarındaki Kadın Stereotiplerine Bir Başkaldırı Olarak Feminist Reklamcılık: Bir Alımlama Analizi}, congress name={3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi}, city={Van}, country={Turkey}, year={2019}, pages={260-278} }