Ş. KARACA And D. F. BİÇER, "Marka Genişleme Stratejilerinin Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Niyetleri Üzerine Etkileri," Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, pp.121-142, 2015
KARACA, Ş. And BİÇER, D. F. 2015. Marka Genişleme Stratejilerinin Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Niyetleri Üzerine Etkileri. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1 , 121-142.
KARACA, Ş., & BİÇER, D. F., (2015). Marka Genişleme Stratejilerinin Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Niyetleri Üzerine Etkileri. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, 121-142.
KARACA, ŞÜKRAN, And DERYA FATMA BİÇER. "Marka Genişleme Stratejilerinin Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Niyetleri Üzerine Etkileri," Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, 121-142, 2015
KARACA, ŞÜKRAN And BİÇER, DERYA F. . "Marka Genişleme Stratejilerinin Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Niyetleri Üzerine Etkileri." Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, pp.121-142, 2015
KARACA, Ş. And BİÇER, D. F. (2015) . "Marka Genişleme Stratejilerinin Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Niyetleri Üzerine Etkileri." Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, pp.121-142.
@article{article, author={ŞÜKRAN KARACA And author={DERYA FATMA BİÇER}, title={Marka Genişleme Stratejilerinin Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Niyetleri Üzerine Etkileri}, journal={Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={121-142} }