H. Karakaş, "Argümantasyon tabanlı öğrenme yaklaşımına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri," Sivas Cumhuriyet University Educational Sciences Institute Journal , vol.1, no.1, pp.1-9, 2022
Karakaş, H. 2022. Argümantasyon tabanlı öğrenme yaklaşımına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri. Sivas Cumhuriyet University Educational Sciences Institute Journal , vol.1, no.1 , 1-9.
Karakaş, H., (2022). Argümantasyon tabanlı öğrenme yaklaşımına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri. Sivas Cumhuriyet University Educational Sciences Institute Journal , vol.1, no.1, 1-9.
Karakaş, HAMDİ. "Argümantasyon tabanlı öğrenme yaklaşımına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri," Sivas Cumhuriyet University Educational Sciences Institute Journal , vol.1, no.1, 1-9, 2022
Karakaş, HAMDİ. "Argümantasyon tabanlı öğrenme yaklaşımına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri." Sivas Cumhuriyet University Educational Sciences Institute Journal , vol.1, no.1, pp.1-9, 2022
Karakaş, H. (2022) . "Argümantasyon tabanlı öğrenme yaklaşımına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri." Sivas Cumhuriyet University Educational Sciences Institute Journal , vol.1, no.1, pp.1-9.
@article{article, author={HAMDİ KARAKAŞ}, title={Argümantasyon tabanlı öğrenme yaklaşımına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri}, journal={Sivas Cumhuriyet University Educational Sciences Institute Journal}, year=2022, pages={1-9} }