Ş. KARACA And N. GÜMÜŞ, "Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışına Etkisi," 4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, 2019
KARACA, Ş. And GÜMÜŞ, N. 2019. Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışına Etkisi. 4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi , (İstanbul, Turkey).
KARACA, Ş., & GÜMÜŞ, N., (2019). Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışına Etkisi . 4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Turkey
KARACA, ŞÜKRAN, And NİYAZİ GÜMÜŞ. "Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışına Etkisi," 4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Turkey, 2019
KARACA, ŞÜKRAN And GÜMÜŞ, NİYAZİ. "Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışına Etkisi." 4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, 2019
KARACA, Ş. And GÜMÜŞ, N. (2019) . "Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışına Etkisi." 4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞÜKRAN KARACA And author={NİYAZİ GÜMÜŞ}, title={Tüketicilerin Online Yorum ve Değerlendirme Puanlarına Yönelik Tutumlarının Online Satın Alma Davranışına Etkisi}, congress name={4. Uluslararası EMI GirişimcilikSosyal Bilimler Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}}