A. ARSEVEN Et Al. , "Matematik Programının Değerlendirme Boyutuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri," Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.7, no.18, pp.658-677, 2014
ARSEVEN, A. Et Al. 2014. Matematik Programının Değerlendirme Boyutuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.7, no.18 , 658-677.
ARSEVEN, A., KONTAŞ, H., & Arseven, İ., (2014). Matematik Programının Değerlendirme Boyutuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.7, no.18, 658-677.
ARSEVEN, AYLA, HAKKI KONTAŞ, And İlhami Arseven. "Matematik Programının Değerlendirme Boyutuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri," Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.7, no.18, 658-677, 2014
ARSEVEN, AYLA Et Al. "Matematik Programının Değerlendirme Boyutuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri." Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.7, no.18, pp.658-677, 2014
ARSEVEN, A. KONTAŞ, H. And Arseven, İ. (2014) . "Matematik Programının Değerlendirme Boyutuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri." Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.7, no.18, pp.658-677.
@article{article, author={AYLA YILDIZ Et Al. }, title={Matematik Programının Değerlendirme Boyutuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri}, journal={Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2014, pages={658-677} }