H. ÖZDEMİR And E. B. BİÇER, "Algılanan Hizmet Kalitesinin Yatan Hasta Memnuniyeti Üzerine Etkisi: Bir Üniversite Hastanesi Örneği," Turkısh Journal of Marketing , vol.4, no.3, pp.242-264, 2019
ÖZDEMİR, H. And BİÇER, E. B. 2019. Algılanan Hizmet Kalitesinin Yatan Hasta Memnuniyeti Üzerine Etkisi: Bir Üniversite Hastanesi Örneği. Turkısh Journal of Marketing , vol.4, no.3 , 242-264.
ÖZDEMİR, H., & BİÇER, E. B., (2019). Algılanan Hizmet Kalitesinin Yatan Hasta Memnuniyeti Üzerine Etkisi: Bir Üniversite Hastanesi Örneği. Turkısh Journal of Marketing , vol.4, no.3, 242-264.
ÖZDEMİR, HİCRAN, And ENİS BAHA BİÇER. "Algılanan Hizmet Kalitesinin Yatan Hasta Memnuniyeti Üzerine Etkisi: Bir Üniversite Hastanesi Örneği," Turkısh Journal of Marketing , vol.4, no.3, 242-264, 2019
ÖZDEMİR, HİCRAN And BİÇER, ENİS B. . "Algılanan Hizmet Kalitesinin Yatan Hasta Memnuniyeti Üzerine Etkisi: Bir Üniversite Hastanesi Örneği." Turkısh Journal of Marketing , vol.4, no.3, pp.242-264, 2019
ÖZDEMİR, H. And BİÇER, E. B. (2019) . "Algılanan Hizmet Kalitesinin Yatan Hasta Memnuniyeti Üzerine Etkisi: Bir Üniversite Hastanesi Örneği." Turkısh Journal of Marketing , vol.4, no.3, pp.242-264.
@article{article, author={HİCRAN ÖZDEMİR And author={ENİS BAHA BİÇER}, title={Algılanan Hizmet Kalitesinin Yatan Hasta Memnuniyeti Üzerine Etkisi: Bir Üniversite Hastanesi Örneği}, journal={Turkısh Journal of Marketing}, year=2019, pages={242-264} }