H. DEMİRCİOĞLU And E. Arslantaş İlter, "Matematik Öğretmenlerinin Görsel Akıl Yürütme Becerilerinin Pisagor Teoremi Bağlamında İncelenmesi: Garfield’ın Görsel İspatı," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, pp.1857-1878, 2022
DEMİRCİOĞLU, H. And Arslantaş İlter, E. 2022. Matematik Öğretmenlerinin Görsel Akıl Yürütme Becerilerinin Pisagor Teoremi Bağlamında İncelenmesi: Garfield’ın Görsel İspatı. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3 , 1857-1878.
DEMİRCİOĞLU, H., & Arslantaş İlter, E., (2022). Matematik Öğretmenlerinin Görsel Akıl Yürütme Becerilerinin Pisagor Teoremi Bağlamında İncelenmesi: Garfield’ın Görsel İspatı. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, 1857-1878.
DEMİRCİOĞLU, HANDAN, And Ebru Arslantaş İlter. "Matematik Öğretmenlerinin Görsel Akıl Yürütme Becerilerinin Pisagor Teoremi Bağlamında İncelenmesi: Garfield’ın Görsel İspatı," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, 1857-1878, 2022
DEMİRCİOĞLU, HANDAN And Arslantaş İlter, Ebru A. . "Matematik Öğretmenlerinin Görsel Akıl Yürütme Becerilerinin Pisagor Teoremi Bağlamında İncelenmesi: Garfield’ın Görsel İspatı." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, pp.1857-1878, 2022
DEMİRCİOĞLU, H. And Arslantaş İlter, E. (2022) . "Matematik Öğretmenlerinin Görsel Akıl Yürütme Becerilerinin Pisagor Teoremi Bağlamında İncelenmesi: Garfield’ın Görsel İspatı." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, pp.1857-1878.
@article{article, author={HANDAN DEMİRCİOĞLU And author={Ebru Arslantaş İlter}, title={Matematik Öğretmenlerinin Görsel Akıl Yürütme Becerilerinin Pisagor Teoremi Bağlamında İncelenmesi: Garfield’ın Görsel İspatı}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={1857-1878} }