Ş. ÖZDEMİR, "Sağlik İletişiminde Davranişsal Müdahale Tasarimi: İngiltere Online Hastane Randevu Sistemi Örneği," Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.20, no.1, pp.348-365, 2019
ÖZDEMİR, Ş. 2019. Sağlik İletişiminde Davranişsal Müdahale Tasarimi: İngiltere Online Hastane Randevu Sistemi Örneği. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.20, no.1 , 348-365.
ÖZDEMİR, Ş., (2019). Sağlik İletişiminde Davranişsal Müdahale Tasarimi: İngiltere Online Hastane Randevu Sistemi Örneği. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.20, no.1, 348-365.
ÖZDEMİR, ŞEBNEM. "Sağlik İletişiminde Davranişsal Müdahale Tasarimi: İngiltere Online Hastane Randevu Sistemi Örneği," Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.20, no.1, 348-365, 2019
ÖZDEMİR, ŞEBNEM. "Sağlik İletişiminde Davranişsal Müdahale Tasarimi: İngiltere Online Hastane Randevu Sistemi Örneği." Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.20, no.1, pp.348-365, 2019
ÖZDEMİR, Ş. (2019) . "Sağlik İletişiminde Davranişsal Müdahale Tasarimi: İngiltere Online Hastane Randevu Sistemi Örneği." Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.20, no.1, pp.348-365.
@article{article, author={ŞEBNEM ÖZDEMİR}, title={Sağlik İletişiminde Davranişsal Müdahale Tasarimi: İngiltere Online Hastane Randevu Sistemi Örneği}, journal={Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={348-365} }