M. TOKSARI, "Neuromarketing Kavramı ve Odak Grup Görüşmesi," In Çağdaş Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar , İstanbul: Paradigma, 2015, pp.17-31.
TOKSARI, M. Neuromarketing Kavramı ve Odak Grup Görüşmesi. 2015. In Çağdaş Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar , Paradigma, İstanbul, 17-31.
TOKSARI, M., (2015). Neuromarketing Kavramı ve Odak Grup Görüşmesi. Çağdaş Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar (pp.17-31), İstanbul: Paradigma.
TOKSARI, MURAT. "Neuromarketing Kavramı ve Odak Grup Görüşmesi." In Çağdaş Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar , 17-31. İstanbul: Paradigma, 2015
TOKSARI, MURAT. "Neuromarketing Kavramı ve Odak Grup Görüşmesi." Çağdaş Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar , Paradigma, 2015, pp.17-31.
TOKSARI, M. (2015) "Neuromarketing Kavramı ve Odak Grup Görüşmesi", Çağdaş Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar . İstanbul: Paradigma.
@bookchapter{bookchapter, author ={MURAT TOKSARI}, chaptertitle={Neuromarketing Kavramı ve Odak Grup Görüşmesi}, booktitle={ Çağdaş Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar}, publisher={Paradigma}, city={İstanbul},year={2015} }