A. ARSEVEN Et Al. , "TARİH ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORGULAMA BECERİLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ," The Journal of Academic Social Science Studies , no.32, pp.171-185, 2015
ARSEVEN, A. Et Al. 2015. TARİH ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORGULAMA BECERİLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ. The Journal of Academic Social Science Studies , no.32 , 171-185.
ARSEVEN, A., Dervişoğlu, F., & İlhami, A., (2015). TARİH ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORGULAMA BECERİLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ. The Journal of Academic Social Science Studies , no.32, 171-185.
ARSEVEN, AYLA, Fatih Dervişoğlu, And Arseven İlhami. "TARİH ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORGULAMA BECERİLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ," The Journal of Academic Social Science Studies , no.32, 171-185, 2015
ARSEVEN, AYLA Et Al. "TARİH ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORGULAMA BECERİLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ." The Journal of Academic Social Science Studies , no.32, pp.171-185, 2015
ARSEVEN, A. Dervişoğlu, F. And İlhami, A. (2015) . "TARİH ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORGULAMA BECERİLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ." The Journal of Academic Social Science Studies , no.32, pp.171-185.
@article{article, author={AYLA YILDIZ Et Al. }, title={TARİH ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORGULAMA BECERİLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2015, pages={171-185} }