T. Delice Akca And İ. Yemez, "Algılanan Hizmet Kalitesi, Algılanan Değer ve Müşteri Memnuniyetinin," 27. Pazarlama Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.793-804, 2024
Delice Akca, T. And Yemez, İ. 2024. Algılanan Hizmet Kalitesi, Algılanan Değer ve Müşteri Memnuniyetinin. 27. Pazarlama Kongresi , (Erzurum, Turkey), 793-804.
Delice Akca, T., & Yemez, İ., (2024). Algılanan Hizmet Kalitesi, Algılanan Değer ve Müşteri Memnuniyetinin . 27. Pazarlama Kongresi (pp.793-804). Erzurum, Turkey
Delice Akca, Tuğba, And İBRAHİM YEMEZ. "Algılanan Hizmet Kalitesi, Algılanan Değer ve Müşteri Memnuniyetinin," 27. Pazarlama Kongresi, Erzurum, Turkey, 2024
Delice Akca, Tuğba D. And Yemez, İBRAHİM. "Algılanan Hizmet Kalitesi, Algılanan Değer ve Müşteri Memnuniyetinin." 27. Pazarlama Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.793-804, 2024
Delice Akca, T. And Yemez, İ. (2024) . "Algılanan Hizmet Kalitesi, Algılanan Değer ve Müşteri Memnuniyetinin." 27. Pazarlama Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.793-804.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Tuğba Delice Akca And author={İBRAHİM YEMEZ}, title={Algılanan Hizmet Kalitesi, Algılanan Değer ve Müşteri Memnuniyetinin}, congress name={27. Pazarlama Kongresi}, city={Erzurum}, country={Turkey}, year={2024}, pages={793-804} }