M. TOKSARI And M. MÜRÜTSOY, "INSTAGRAMDAKİ SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ," SOSYAL BEŞERİ VE İDARi BİLİMLER DERGİSİ , vol.2, no.8, pp.586-603, 2019
TOKSARI, M. And MÜRÜTSOY, M. 2019. INSTAGRAMDAKİ SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. SOSYAL BEŞERİ VE İDARi BİLİMLER DERGİSİ , vol.2, no.8 , 586-603.
TOKSARI, M., & MÜRÜTSOY, M., (2019). INSTAGRAMDAKİ SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. SOSYAL BEŞERİ VE İDARi BİLİMLER DERGİSİ , vol.2, no.8, 586-603.
TOKSARI, MURAT, And MEHMET MÜRÜTSOY. "INSTAGRAMDAKİ SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ," SOSYAL BEŞERİ VE İDARi BİLİMLER DERGİSİ , vol.2, no.8, 586-603, 2019
TOKSARI, MURAT And MÜRÜTSOY, MEHMET. "INSTAGRAMDAKİ SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ." SOSYAL BEŞERİ VE İDARi BİLİMLER DERGİSİ , vol.2, no.8, pp.586-603, 2019
TOKSARI, M. And MÜRÜTSOY, M. (2019) . "INSTAGRAMDAKİ SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ." SOSYAL BEŞERİ VE İDARi BİLİMLER DERGİSİ , vol.2, no.8, pp.586-603.
@article{article, author={MURAT TOKSARI And author={MEHMET MÜRÜTSOY}, title={INSTAGRAMDAKİ SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ}, journal={SOSYAL BEŞERİ VE İDARi BİLİMLER DERGİSİ}, year=2019, pages={586-603} }