D. F. BİÇER, "Pazarlamada Deneysel Bir Yaklaşım: Nöromarketing," In SOSYAL BİLİMLER ALANINDA ARAŞTIRMA MAKALELERİ 1 , Gece Akademi, 2019, pp.357-372.
BİÇER, D. F. Pazarlamada Deneysel Bir Yaklaşım: Nöromarketing. 2019. In SOSYAL BİLİMLER ALANINDA ARAŞTIRMA MAKALELERİ 1 , Gece Akademi, 357-372.
BİÇER, D. F., (2019). Pazarlamada Deneysel Bir Yaklaşım: Nöromarketing. SOSYAL BİLİMLER ALANINDA ARAŞTIRMA MAKALELERİ 1 (pp.357-372), Gece Akademi.
BİÇER, DERYA. "Pazarlamada Deneysel Bir Yaklaşım: Nöromarketing." In SOSYAL BİLİMLER ALANINDA ARAŞTIRMA MAKALELERİ 1 , 357-372. Gece Akademi, 2019
BİÇER, DERYA F. . "Pazarlamada Deneysel Bir Yaklaşım: Nöromarketing." SOSYAL BİLİMLER ALANINDA ARAŞTIRMA MAKALELERİ 1 , Gece Akademi, 2019, pp.357-372.
BİÇER, D. F. (2019) "Pazarlamada Deneysel Bir Yaklaşım: Nöromarketing", SOSYAL BİLİMLER ALANINDA ARAŞTIRMA MAKALELERİ 1 . Gece Akademi.
@bookchapter{bookchapter, author ={DERYA FATMA BİÇER}, chaptertitle={Pazarlamada Deneysel Bir Yaklaşım: Nöromarketing}, booktitle={ SOSYAL BİLİMLER ALANINDA ARAŞTIRMA MAKALELERİ 1}, publisher={Gece Akademi}, city={},year={2019} }