H. G. USTA, "PISA 2006 Sonuçlarına Göre Türk Öğrencilerin Fen Bilimleri Okuryazarlığı Performansları Arasındaki Farklığı Belirleyen Duyuşsal Faktörler," I.International Congress on Curriculum Instruction , 2011
USTA, H. G. 2011. PISA 2006 Sonuçlarına Göre Türk Öğrencilerin Fen Bilimleri Okuryazarlığı Performansları Arasındaki Farklığı Belirleyen Duyuşsal Faktörler. I.International Congress on Curriculum Instruction .
USTA, H. G., (2011). PISA 2006 Sonuçlarına Göre Türk Öğrencilerin Fen Bilimleri Okuryazarlığı Performansları Arasındaki Farklığı Belirleyen Duyuşsal Faktörler . I.International Congress on Curriculum Instruction
USTA, HATİCE. "PISA 2006 Sonuçlarına Göre Türk Öğrencilerin Fen Bilimleri Okuryazarlığı Performansları Arasındaki Farklığı Belirleyen Duyuşsal Faktörler," I.International Congress on Curriculum Instruction, 2011
USTA, HATİCE G. . "PISA 2006 Sonuçlarına Göre Türk Öğrencilerin Fen Bilimleri Okuryazarlığı Performansları Arasındaki Farklığı Belirleyen Duyuşsal Faktörler." I.International Congress on Curriculum Instruction , 2011
USTA, H. G. (2011) . "PISA 2006 Sonuçlarına Göre Türk Öğrencilerin Fen Bilimleri Okuryazarlığı Performansları Arasındaki Farklığı Belirleyen Duyuşsal Faktörler." I.International Congress on Curriculum Instruction .
@conferencepaper{conferencepaper, author={HATİCE GONCA USTA}, title={PISA 2006 Sonuçlarına Göre Türk Öğrencilerin Fen Bilimleri Okuryazarlığı Performansları Arasındaki Farklığı Belirleyen Duyuşsal Faktörler}, congress name={I.International Congress on Curriculum Instruction}, city={}, country={}, year={2011}}