O. NACAROĞLU Et Al. , "Güncel Eğilimler Açısından Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Uzman Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması ," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.19, pp.116-145, 2019
NACAROĞLU, O. Et Al. 2019. Güncel Eğilimler Açısından Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Uzman Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması . OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.19 , 116-145.
NACAROĞLU, O., SARITAŞ, D., & KIZKAPAN, O., (2019). Güncel Eğilimler Açısından Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Uzman Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması . OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.19, 116-145.
NACAROĞLU, OĞUZHAN, DAVUT SARITAŞ, And OKTAY KIZKAPAN. "Güncel Eğilimler Açısından Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Uzman Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması ," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.19, 116-145, 2019
NACAROĞLU, OĞUZHAN Et Al. "Güncel Eğilimler Açısından Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Uzman Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması ." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.19, pp.116-145, 2019
NACAROĞLU, O. SARITAŞ, D. And KIZKAPAN, O. (2019) . "Güncel Eğilimler Açısından Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Uzman Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması ." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.19, pp.116-145.
@article{article, author={OĞUZHAN NACAROĞLU Et Al. }, title={Güncel Eğilimler Açısından Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Uzman Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması }, journal={OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={116-145} }