Ş. KARACA And M. ÖZBAKIR UMUT, "İnternet Üzerinden Seyahat Satın Almada Sosyal Medyanın Rolü," Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.4, no.6, pp.1376-1387, 2017
KARACA, Ş. And ÖZBAKIR UMUT, M. 2017. İnternet Üzerinden Seyahat Satın Almada Sosyal Medyanın Rolü. Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.4, no.6 , 1376-1387.
KARACA, Ş., & ÖZBAKIR UMUT, M., (2017). İnternet Üzerinden Seyahat Satın Almada Sosyal Medyanın Rolü. Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.4, no.6, 1376-1387.
KARACA, ŞÜKRAN, And MEFTUNE ÖZBAKIR UMUT. "İnternet Üzerinden Seyahat Satın Almada Sosyal Medyanın Rolü," Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.4, no.6, 1376-1387, 2017
KARACA, ŞÜKRAN And ÖZBAKIR UMUT, MEFTUNE Ö. . "İnternet Üzerinden Seyahat Satın Almada Sosyal Medyanın Rolü." Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.4, no.6, pp.1376-1387, 2017
KARACA, Ş. And ÖZBAKIR UMUT, M. (2017) . "İnternet Üzerinden Seyahat Satın Almada Sosyal Medyanın Rolü." Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.4, no.6, pp.1376-1387.
@article{article, author={ŞÜKRAN KARACA And author={MEFTUNE ÖZBAKIR UMUT}, title={İnternet Üzerinden Seyahat Satın Almada Sosyal Medyanın Rolü}, journal={Journal Of Social and Humanities Sciences Research}, year=2017, pages={1376-1387} }