Ü. Tutar, "TÜKETİCİ TERCİHİNİ ETKİLEYEN TÜKETİCİ DEĞER ALGISININ KAVRAMSAL BOYUTLARI," Balıkesir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1, pp.47-58, 2022
Tutar, Ü. 2022. TÜKETİCİ TERCİHİNİ ETKİLEYEN TÜKETİCİ DEĞER ALGISININ KAVRAMSAL BOYUTLARI. Balıkesir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1 , 47-58.
Tutar, Ü., (2022). TÜKETİCİ TERCİHİNİ ETKİLEYEN TÜKETİCİ DEĞER ALGISININ KAVRAMSAL BOYUTLARI. Balıkesir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1, 47-58.
Tutar, ÜLKÜ. "TÜKETİCİ TERCİHİNİ ETKİLEYEN TÜKETİCİ DEĞER ALGISININ KAVRAMSAL BOYUTLARI," Balıkesir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1, 47-58, 2022
Tutar, ÜLKÜ. "TÜKETİCİ TERCİHİNİ ETKİLEYEN TÜKETİCİ DEĞER ALGISININ KAVRAMSAL BOYUTLARI." Balıkesir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1, pp.47-58, 2022
Tutar, Ü. (2022) . "TÜKETİCİ TERCİHİNİ ETKİLEYEN TÜKETİCİ DEĞER ALGISININ KAVRAMSAL BOYUTLARI." Balıkesir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1, pp.47-58.
@article{article, author={ÜLKÜ TUTAR}, title={TÜKETİCİ TERCİHİNİ ETKİLEYEN TÜKETİCİ DEĞER ALGISININ KAVRAMSAL BOYUTLARI}, journal={Balıkesir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={47-58} }