K. BENDAŞ, "Geleneksel Medya ve Yeni Medya Üzerine Ekonomi Politik Bir İnceleme," Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.9, pp.42-63, 2024
BENDAŞ, K. 2024. Geleneksel Medya ve Yeni Medya Üzerine Ekonomi Politik Bir İnceleme. Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.9 , 42-63.
BENDAŞ, K., (2024). Geleneksel Medya ve Yeni Medya Üzerine Ekonomi Politik Bir İnceleme. Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.9, 42-63.
BENDAŞ, KADİR. "Geleneksel Medya ve Yeni Medya Üzerine Ekonomi Politik Bir İnceleme," Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.9, 42-63, 2024
BENDAŞ, KADİR. "Geleneksel Medya ve Yeni Medya Üzerine Ekonomi Politik Bir İnceleme." Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.9, pp.42-63, 2024
BENDAŞ, K. (2024) . "Geleneksel Medya ve Yeni Medya Üzerine Ekonomi Politik Bir İnceleme." Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.9, pp.42-63.
@article{article, author={KADİR BENDAŞ}, title={Geleneksel Medya ve Yeni Medya Üzerine Ekonomi Politik Bir İnceleme}, journal={Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2024, pages={42-63} }