Ş. KARACA Et Al. , "Çevrimiçi Deneyimin Tatil Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Farkındalığı ve Marka Çağrışımının Rolü," Ordu Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.185-208, 2022
KARACA, Ş. Et Al. 2022. Çevrimiçi Deneyimin Tatil Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Farkındalığı ve Marka Çağrışımının Rolü. Ordu Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1 , 185-208.
KARACA, Ş., SÖNMEZ KARAPINAR, E., & ATA, S., (2022). Çevrimiçi Deneyimin Tatil Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Farkındalığı ve Marka Çağrışımının Rolü. Ordu Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, 185-208.
KARACA, ŞÜKRAN, EBRU SÖNMEZ KARAPINAR, And SERHAT ATA. "Çevrimiçi Deneyimin Tatil Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Farkındalığı ve Marka Çağrışımının Rolü," Ordu Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, 185-208, 2022
KARACA, ŞÜKRAN Et Al. "Çevrimiçi Deneyimin Tatil Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Farkındalığı ve Marka Çağrışımının Rolü." Ordu Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.185-208, 2022
KARACA, Ş. SÖNMEZ KARAPINAR, E. And ATA, S. (2022) . "Çevrimiçi Deneyimin Tatil Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Farkındalığı ve Marka Çağrışımının Rolü." Ordu Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.185-208.
@article{article, author={ŞÜKRAN KARACA Et Al. }, title={Çevrimiçi Deneyimin Tatil Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Farkındalığı ve Marka Çağrışımının Rolü}, journal={Ordu Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={185-208} }