İ. YEMEZ And M. Ş. AKDOĞAN, "Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: BireyselEmeklilik Sistemi Üzerine Sivas İlinde Bir Uygulama," In Pazarlama Araştırmaları II , Ankara: Akademisyen Yayınevi, 2019, pp.45-62.
YEMEZ, İ. And AKDOĞAN, M. Ş. Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: BireyselEmeklilik Sistemi Üzerine Sivas İlinde Bir Uygulama. 2019. In Pazarlama Araştırmaları II , Akademisyen Yayınevi, Ankara, 45-62.
YEMEZ, İ., & AKDOĞAN, M. Ş., (2019). Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: BireyselEmeklilik Sistemi Üzerine Sivas İlinde Bir Uygulama. Pazarlama Araştırmaları II (pp.45-62), Ankara: Akademisyen Yayınevi.
YEMEZ, İBRAHİM, And MEHMET ŞÜKRÜ AKDOĞAN. "Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: BireyselEmeklilik Sistemi Üzerine Sivas İlinde Bir Uygulama." In Pazarlama Araştırmaları II , 45-62. Ankara: Akademisyen Yayınevi, 2019
YEMEZ, İBRAHİM And AKDOĞAN, MEHMET Ş. . "Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: BireyselEmeklilik Sistemi Üzerine Sivas İlinde Bir Uygulama." Pazarlama Araştırmaları II , Akademisyen Yayınevi, 2019, pp.45-62.
YEMEZ, İ. And AKDOĞAN, M. Ş. (2019) "Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: BireyselEmeklilik Sistemi Üzerine Sivas İlinde Bir Uygulama", Pazarlama Araştırmaları II . Ankara: Akademisyen Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={İBRAHİM YEMEZ And author ={MEHMET ŞÜKRÜ AKDOĞAN}, chaptertitle={Dini Değerlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi: BireyselEmeklilik Sistemi Üzerine Sivas İlinde Bir Uygulama}, booktitle={ Pazarlama Araştırmaları II}, publisher={Akademisyen Yayınevi}, city={Ankara},year={2019} }