K. Ülger, "BLOOM TAKSONOMİSİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE YARATICI DÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ," International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education , vol.9, no.2, pp.63-70, 2020
Ülger, K. 2020. BLOOM TAKSONOMİSİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE YARATICI DÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ. International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education , vol.9, no.2 , 63-70.
Ülger, K., (2020). BLOOM TAKSONOMİSİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE YARATICI DÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ. International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education , vol.9, no.2, 63-70.
Ülger, KANİ. "BLOOM TAKSONOMİSİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE YARATICI DÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ," International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education , vol.9, no.2, 63-70, 2020
Ülger, KANİ. "BLOOM TAKSONOMİSİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE YARATICI DÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ." International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education , vol.9, no.2, pp.63-70, 2020
Ülger, K. (2020) . "BLOOM TAKSONOMİSİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE YARATICI DÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ." International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education , vol.9, no.2, pp.63-70.
@article{article, author={KANİ ÜLGER}, title={BLOOM TAKSONOMİSİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE YARATICI DÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ}, journal={International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education}, year=2020, pages={63-70} }