K. Güney And Ç. Semerci, "Mikro-Yansıtıcı Öğretim Yönteminin Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünmesine Etkisi," DAUM , vol.8, no.1, pp.77-83, 2009
Güney, K. And Semerci, Ç. 2009. Mikro-Yansıtıcı Öğretim Yönteminin Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünmesine Etkisi. DAUM , vol.8, no.1 , 77-83.
Güney, K., & Semerci, Ç., (2009). Mikro-Yansıtıcı Öğretim Yönteminin Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünmesine Etkisi. DAUM , vol.8, no.1, 77-83.
Güney, KAAN, And Çetin Semerci. "Mikro-Yansıtıcı Öğretim Yönteminin Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünmesine Etkisi," DAUM , vol.8, no.1, 77-83, 2009
Güney, KAAN And Semerci, Çetin. "Mikro-Yansıtıcı Öğretim Yönteminin Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünmesine Etkisi." DAUM , vol.8, no.1, pp.77-83, 2009
Güney, K. And Semerci, Ç. (2009) . "Mikro-Yansıtıcı Öğretim Yönteminin Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünmesine Etkisi." DAUM , vol.8, no.1, pp.77-83.
@article{article, author={KAAN GÜNEY And author={Çetin Semerci}, title={Mikro-Yansıtıcı Öğretim Yönteminin Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünmesine Etkisi}, journal={DAUM}, year=2009, pages={77-83} }