R. ARSLAN, "Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerin Önem Düzeyleri," In Güncel Pazarlama Araştırmaları , Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2020, pp.65-56.
ARSLAN, R. Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerin Önem Düzeyleri. 2020. In Güncel Pazarlama Araştırmaları , Akademisyen Kitabevi, Ankara, 65-56.
ARSLAN, R., (2020). Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerin Önem Düzeyleri. Güncel Pazarlama Araştırmaları (pp.65-56), Ankara: Akademisyen Kitabevi.
ARSLAN, RAHİM. "Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerin Önem Düzeyleri." In Güncel Pazarlama Araştırmaları , 65-56. Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2020
ARSLAN, RAHİM. "Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerin Önem Düzeyleri." Güncel Pazarlama Araştırmaları , Akademisyen Kitabevi, 2020, pp.65-56.
ARSLAN, R. (2020) "Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerin Önem Düzeyleri", Güncel Pazarlama Araştırmaları . Ankara: Akademisyen Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={RAHİM ARSLAN}, chaptertitle={Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerin Önem Düzeyleri}, booktitle={ Güncel Pazarlama Araştırmaları}, publisher={Akademisyen Kitabevi}, city={Ankara},year={2020} }