S. BARDAKÇI And R. B. GÜRBÜZ, "Marka Güven Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.2, pp.1684-1692, 2020
BARDAKÇI, S. And GÜRBÜZ, R. B. 2020. Marka Güven Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.2 , 1684-1692.
BARDAKÇI, S., & GÜRBÜZ, R. B., (2020). Marka Güven Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.2, 1684-1692.
BARDAKÇI, SAİT, And RÜVEYDA BETÜL GÜRBÜZ. "Marka Güven Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.2, 1684-1692, 2020
BARDAKÇI, SAİT And GÜRBÜZ, RÜVEYDA B. . "Marka Güven Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.2, pp.1684-1692, 2020
BARDAKÇI, S. And GÜRBÜZ, R. B. (2020) . "Marka Güven Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.2, pp.1684-1692.
@article{article, author={SAİT BARDAKÇI And author={RÜVEYDA BETÜL GÜRBÜZ}, title={Marka Güven Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={1684-1692} }