M. F. TUNA, "Steakhouse İşletmelerine Bir Reklam Hunisi Önerisi: Prospektif Bir Dijital Pazarlama Yaklaşımı," Economics Business and Organization Research , vol.6, no.2, pp.65-96, 2024
TUNA, M. F. 2024. Steakhouse İşletmelerine Bir Reklam Hunisi Önerisi: Prospektif Bir Dijital Pazarlama Yaklaşımı. Economics Business and Organization Research , vol.6, no.2 , 65-96.
TUNA, M. F., (2024). Steakhouse İşletmelerine Bir Reklam Hunisi Önerisi: Prospektif Bir Dijital Pazarlama Yaklaşımı. Economics Business and Organization Research , vol.6, no.2, 65-96.
TUNA, MURAT. "Steakhouse İşletmelerine Bir Reklam Hunisi Önerisi: Prospektif Bir Dijital Pazarlama Yaklaşımı," Economics Business and Organization Research , vol.6, no.2, 65-96, 2024
TUNA, MURAT F. . "Steakhouse İşletmelerine Bir Reklam Hunisi Önerisi: Prospektif Bir Dijital Pazarlama Yaklaşımı." Economics Business and Organization Research , vol.6, no.2, pp.65-96, 2024
TUNA, M. F. (2024) . "Steakhouse İşletmelerine Bir Reklam Hunisi Önerisi: Prospektif Bir Dijital Pazarlama Yaklaşımı." Economics Business and Organization Research , vol.6, no.2, pp.65-96.
@article{article, author={MURAT FATİH TUNA}, title={Steakhouse İşletmelerine Bir Reklam Hunisi Önerisi: Prospektif Bir Dijital Pazarlama Yaklaşımı}, journal={Economics Business and Organization Research}, year=2024, pages={65-96} }