S. SARIOĞLU UĞUR, "Üniversite Öğrencilerinin Ders Dinlememe Sebepleri Örgütsel Davranış Açısından Değerlendirilebilir Mi? Yıldızeli MYO Öğrencileri Örneği," The Journal of Academic Social Science Studies , no.40, pp.439-452, 2015
SARIOĞLU UĞUR, S. 2015. Üniversite Öğrencilerinin Ders Dinlememe Sebepleri Örgütsel Davranış Açısından Değerlendirilebilir Mi? Yıldızeli MYO Öğrencileri Örneği. The Journal of Academic Social Science Studies , no.40 , 439-452.
SARIOĞLU UĞUR, S., (2015). Üniversite Öğrencilerinin Ders Dinlememe Sebepleri Örgütsel Davranış Açısından Değerlendirilebilir Mi? Yıldızeli MYO Öğrencileri Örneği. The Journal of Academic Social Science Studies , no.40, 439-452.
SARIOĞLU UĞUR, SEVTAP. "Üniversite Öğrencilerinin Ders Dinlememe Sebepleri Örgütsel Davranış Açısından Değerlendirilebilir Mi? Yıldızeli MYO Öğrencileri Örneği," The Journal of Academic Social Science Studies , no.40, 439-452, 2015
SARIOĞLU UĞUR, SEVTAP S. . "Üniversite Öğrencilerinin Ders Dinlememe Sebepleri Örgütsel Davranış Açısından Değerlendirilebilir Mi? Yıldızeli MYO Öğrencileri Örneği." The Journal of Academic Social Science Studies , no.40, pp.439-452, 2015
SARIOĞLU UĞUR, S. (2015) . "Üniversite Öğrencilerinin Ders Dinlememe Sebepleri Örgütsel Davranış Açısından Değerlendirilebilir Mi? Yıldızeli MYO Öğrencileri Örneği." The Journal of Academic Social Science Studies , no.40, pp.439-452.
@article{article, author={SEVTAP SARIOĞLU UĞUR}, title={Üniversite Öğrencilerinin Ders Dinlememe Sebepleri Örgütsel Davranış Açısından Değerlendirilebilir Mi? Yıldızeli MYO Öğrencileri Örneği}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2015, pages={439-452} }